sobota, 9 lipca 2011

Pozdrowienia ...

Wydawać by się mogło, że wczasowanie i słodkie leniuchowanie sprzyja zaczytywaniu się w książkach, ja byłam tego pewna na milion procent. A tu niespodzianka, jestem na urlopie już prawie tydzień i nie przeczytałam nawet jednej książki, mało tego! ja przeczytałam przez ten czas tylko jakieś 100 stron! Jestem w lekkim szoku, zdezorientowana i w sumie nie wiem, o co chodzi :)

Fakt, że mój odpoczynek nie polega na leżeniu, bo w „kraju deszczowców” coś takiego nie jest możliwe,(na szczęście!) no, ale mogłabym się zebrać i skończyć wreszcie „Shirley”. 

Spacery, łażenie, zwiedzanie to jest to, dzięki czemu ładuję akumulatory. Tutaj, jestem w Irlandii można paść z zachwytu podziwiając przyrodę i to, co natura stworzyła. Jestem tu już kolejny raz, ale mimo to potrafię stanąć z otwartymi ustami, nie mogąc wyjść z podziwu i z zachwytu. Przecudnie nasycony barwami kraj, z pewnością żadne zdjęcie nie odda tego, co można zobaczyć na żywo … no, ale, bez marudzenia :)

Drodzy Odwiedzający, dla Was wszystkich serdeczne pozdrowienia z Irlandii przesyła Tajemnica :)


 Moja ulubiona plaża :)




Młody zawsze i wszędzie pokazuje kim i skąd jest :) Tym razem z serii piszmy na piasku :) Oczywiście ja i Młody, Tata robi zdjęcia z góry :)



 Ten widok, szum oceanu i bijące fale zahipnotyzowały mnie do tego stopnia, że nie chciałam wracać do domu :)


17 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia :) ściskam mocno :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię, że nie czytasz.
    Masz cudowne widoki!Aż zapierają dech:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłych chwil i pięknych widoków życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjawiskowe zdjęcia :) udanego wypoczynku życzę w tym jakże pięknym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne...

    Miłego wypoczynku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Irlandię! :) Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie równiutkie literki :D My plaże Chorwacji mamy zamiar zaatakować żółtą taśmą policyjną i kredą :D Inaczej raczej nic nie będzie widać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ja Ci Irlandii zazdroszczę, o matkooo...

    A ten napis to straszliwie prosty jest, wow, pochwal synka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od zawsze marzę o tym, aby poznać Irlandię i Anglię...może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne widoki... zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia!
    A czytaniem się nie martw, nadrobisz po powrocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No pięknie, pięknie. Ja tam się wcale nie dziwię, że nie czytasz. Też bym nie czytała:) Zresztą ja w ogóle mniej czytam w okresie letnim, zupełnie odwrotnie jak większość znanych mi ludzi:) pozdrawiam i życzę jak najwięcej widoków dech zapierających w upiersieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Młody zawsze i wszędzie pokazuje kim i skąd jest :) " - I bardzo dobrze ^^ Trzeba pokazywać, że jest się dumnym z bycia Polakiem ;D PS. Mogę się założyć, ze wiele osób przyglądało się z zaciekawieniem, kiedy robiliście ten napis ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ci zazdroszczę tej Irlandii, Tajemnico. Książkami się nie martw. W obliczu tamtejszych widoków wszystko może poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  15. A co ja mam powiedzieć, ja to mam na co dzień i jakoś się muszę zmusić do czytania, haha

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcie :D
    O, jestem setnym obserwatorem, gratki :)
    Miłego odpoczynku
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ta Twoja Irlandia. Ja również chętnie tam wrócę.
    Z Młodego prawdziwy patriota! Tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń